Dorin

Dorin

miercuri, 18 septembrie 2013

Cum sa instalez un driver cu probleme




Salutare prieteni, in tutorialul de azi am sa va invat cum puteti sa instalati un driver care nu poate fi instalat prin metoda simpla, pentru aceasta trebuie sa avem fisierul Setup Information de la driver si sa fie pentru varianta voastra de Windows.
Sunt anumite drivere care nu pot fi instalate prin metoda normala, eu am aflat de aceasta varianta cu multi ani in urma, cand am vrut sa fac un stick USB cu doua partitii, pentru ca Windows nu recunoaste a doua partitie decat daca il faci sa creada ca acest stick este un hard disk. Pentru aceasta am avut nevoie de un driver, care nu poate fi instalat prin wizard. Dupa ce am cautat vreo doua zile am gasit acel driver, de care aveam nevoie.
Ca sa puteti instala driverul trebuie sa-l duceti in C:/Windows/System32/Drivers si urmati pasii de mai jos.
1.Mergem la butonul Start si alegem prin clic de dreapta pe Computer, din fereastra deschisa alegem Manage.
















2.In secunda urmatoare o sa se deschida fereastra Computer Management dam clic pe Device Manager si alegem componenta pentru care vrem sa instalam driverul, in cazul meu stick-ul.










3.Deschidem cu dublu clic si alegem tabul Driver, aici alegem Update Driver.




















4.Din fereastra deschisa alegem Browse my computer for driver software.















5.La pasul acesta dam clic pe Let me pick from a list of device driverson my computer si dam clic pe Next.
















6.La acest pas dam clic pe Have Disk.















7.In fereastra deschisa dam clic pe Browse si alegem calea catre folderul unde am pus fisierul.Voi mergeti in C:/Windows/System32/Drivers , eu am avut driverul pus pe stick.













8.Selectati fisierul .inf prin clic pe el, apoi dati clic pe Open si OK, apoi dam clic pe Next.
















9.Daca driverul nu are semnatura cum au cele semnate de producator, o sa se dechida o fereastra in care scrie un mesaj de avertiment, dati clic pe Yes.










Mai departe inchideti fereastra cu butonul Close si iar Close.
Nu uitati sa dati clic pe Apply,daca nu procedati intocmai driverul nu o sa se instaleze.Dupa aceasta o sa apara o fereastra in care va cere sa restartati computerul, dati clic pe Restart now si trebuie sa inchideti fereastra Computer Management.
Dupa Restart.








































Eu am folosit aceasta metoda, in diferite situatii cu mai multe drivere pentru laptop-uri mai vechi, pe care a trebuit sa instalez Windows 7 si a functionat fara probleme.
Descarca driverul din link-ul de mai jos si trebuie sa-l pui pe una din partitii, pe care le faci cu Gparted LiveCD.
Atentie sa nu formatezi hard disk-ul din laptop sau PC.Pentru a evita acest gen de probleme este mai bine sa scoti hard disk-ul din laptop sau computer
Cu acest driver am facut un stick cu doua partitii, care sa fie vazute in Windows, se vede si in pozele din tutorial.
Nu raspund in cazul in care dispozitivul vostru se defecteaza.
 
http://www.mediafire.com/download/jr8ogqw8vp57wq8/DRIVER_USB.zip

Niciun comentariu: