Dorin

Dorin

sâmbătă, 31 august 2013

Cum sa maresc iconitele in Ubuntu



Imi amintesc cand am testat prima data Ubuntu LiveCD, totul era schimbat, nimic nu era ca in Windows, bara este situata sus,de fapt sunt doua bare, butonul de ShutDown, este in coltul din dreapta sus, programele se numesc altfel, numai sunt EXE, sunt DEB, totul este schimbat.
Prima data cand am instalat Ubuntu dual boot cu Windows am sters din greseala partitia cu Windows, dar am remediat problema cu un program cu care am facut backup.
Cu timpul am invatat cum sa folosesc acest sistem de operare, chiar daca este total diferit de Windows.


























 
Acum sa revenim la subiectul tutorialului, adica modificarea unei iconite.
Dam clic de dreapta pe iconita care vrem sa o marim,alegem din lista care se deschide Stretch Icon si tragem de unul din colturi, pentru modificarea ei la dimensiunea dorita, exact ca in imaginea de mai jos.



















  
















Daca vrem sa micsoram iconita procedam invers, tragem spre interior pentru a o aduce la dimensiunea initiala, sau dam Restore Icon's Original Size.



















 
Cu asta am incheiat acest mic tutorial, va mai astept si la altele.


 

Niciun comentariu: